Možná přesně víte, o co vám jde. Chcete být první na pásce, pokud jde o pozice ve vyhledávačích. Je vám totiž naprosto jasné, co to znamená. Ten, kdo je dobře vidět, také dobře prodává. A ten, kdo vidět není, na toho se brzy zapomene. Jen těžko můžete sázet na to, že někdo prolistuje nalezené stránky s odkazy. Tím spíše, pokud se zaměřujete na zboží či služby, které nejsou nijak výjimečné anebo speciální a vaši zákazníci si mohou docela dobře vybrat jinde.
Můžete třeba prodávat ponožky. Ale až už jsou to ty nejlepší na trhu, ve kterých se bude člověk cítit jako v bavlnce anebo ať jsou to ty nejlevnější široko daleko, tak jsou to vlastně pořád jen ponožky, na které člověk narazí všude. Mají-li být tedy vaše ponožky dobře prodejné, ať už jsou jakékoli, musí být na internetu dobře vidět. A v tom případě se neobejdete bez seo optimalizace vašich webových stránek.
Co to vlastně znamená?Jedná se o soubor opatření, které zajistí, že roboti vyhledávačů budou vaše webové stránky považovat za ty nejlepší, které má smysl všem ukázat. Budete-li mít dobře nastavené on-page a off-page faktory, budete ve vyhledávačích úspěšní, ať už se jedná o google.cz nebo o seznam.cz, které jsou u Čechů nejoblíbenější. Nicméně ať to zní třeba jednoduše, věřte tomu, že to vůbec jednoduché není. Ve skutečnosti za takovou seo optimalizací webu stojí poměrně náročná práce, se kterou se musí oslovená firma poprat.
Je potřeba důkladně analyzovat vaše webové stránky z mnoha hledisek, napravit případné nalezené chyby a nastavit váš web optimálně tak, aby byl pro roboty vyhledávačů dobře čitelný. Je potřeba navrhnout ta správná klíčová slova a provést nezbytný linkbuilding. A především se jedná o proces, který nikdy nekončí. Na svých webových stránkách totiž musíte pořád pracovat, jinak váš úspěch bude pomíjivý – své nabyté pozice opět rychle ztratíte a s nimi i vaše dosažené úspěchy.